Garanciás munkafelvétel!
Vásárló üdvözlése, igény felmérése!
1. Vásárlót megkérdezzük milyen problémával hozta be a kerékpárt, felmérjük a kerékpár állapotát.
A megfelelő megoldás ajánlásához a következő kérdést ott tesszük fel.
2. Fel ajánlunk neki jobb minőségű alkatrész cserét (értékegyeztetéssel) lehetőleg arra törekedve vagy hosszútávon ne forduljon elő hasonló hiba.
Minden esetben felhívjuk a figyelmét, hogy a minőségi alkatrészek és kiegészítők hosszútávon a legjobb befektetések.
3. Ajánljuk neki aktuális akcióinkat a kerékpárok és a kiegészítők terén is.
4. Eközben űrlapon keresztül felvesszük az adatait és kitöltjük az adatlapon mezőket.
5. Összekészítjük a megfelelő alkatrészeket és kiegészítőket, amiket ajánlottunk az ügyfélnek.
Ezt követően a rendszer automatikusan fogja kiosztani a teendőket!