Garanciás szerviz

Garanciás munkafelvétel!

Vásárló üdvözlése, igény felmérése!

1. Vásárlót megkérdezzük milyen problémával hozta be a kerékpárt, felmérjük a kerékpár állapotát.

A megfelelő megoldás ajánlásához a következő kérdést ott tesszük fel.

  • Előszőr fordul elő a probléma?
  • Mikor észlelte előszőr, hogy nem úgy működik a bringa.
  • Hol/merre/mennyit szokott kerékpározni?
  • Mikor volt utoljára szervizbe a kerékpár? Ha volt akkor mivel?

2. Fel ajánlunk neki jobb minőségű alkatrész cserét (értékegyeztetéssel) lehetőleg arra törekedve vagy hosszútávon ne forduljon elő hasonló hiba.

Minden esetben felhívjuk a figyelmét, hogy a minőségi alkatrészek és kiegészítők hosszútávon a legjobb befektetések.

3. Ajánljuk neki aktuális akcióinkat a kerékpárok és a kiegészítők terén is.

4. Eközben űrlapon keresztül felvesszük az adatait és kitöltjük az adatlapon mezőket.

5. Összekészítjük a megfelelő alkatrészeket és kiegészítőket, amiket ajánlottunk az ügyfélnek.

Ezt követően a rendszer automatikusan fogja kiosztani a teendőket!