Szerviz

Munkafelvétel!

Vásárló üdvözlése, igény felmérése!

1.Vásárlót megkérdezzük milyen problémával hozta be a kerékpárt, felmérjük a kerékpár állapotát.

A megfelelő megoldás ajánlásához a következő kérdés ott tesszük fel.

  • Milyen sűrűn fordul elő a probléma?
  • Hol/merre/mennyit szokott kerékpározni?
  • Mikor volt utoljára szervizbe a kerékpár? Ha volt akkor mivel?
  • Mennyire tartós megoldást szeretne?

2. Ennek megfelelően ajánlunk neki megoldást lehetőleg arra törekedve vagy hosszútávon ne forduljon elő hasonló hiba.

Minden esetben felhívjuk a figyelmét, hogy a minőségi alkatrészek és kiegészítők hosszútávon a legjobb befektetések.

3. Ajánljuk neki aktuális akcióinkat a kerékpárok és a kiegészítők terén is.

4. Eközben űrlapon keresztül felvesszük az adatait és kitöltjük az adatlapon mezőket.

5. Össze készítjük a megfelelő alkatrészeket és kiegészítőket, amiket ajánlottunk az ügyfélnek.

Ezt követően a rendszer automatikusan fogja kiosztani a teendőket!